Jak na výstavu?

Krakonošovo náměstí v TrutnověAutem: Jedete-li od Hradce Králové nebo od Prahy, krátce po příjezdu do Trutnova přijedete ke kruhovému objezdu. Zde odbočte směr Náchod (od Hradce Králové první výjezd, od Jičína druhý výjezd) a pokračujte po hlavní silnici. Vyjedete na kopeček, který budete sjíždět (stále směr Náchod). Po cca 100 metrech vpravo je odstavné parkoviště. Zaparkujte si právě zde (i pro autobusy). Přejděte hlavní silnici a vstupte do historického centra města Trutnova. Projděte mezi domy a na ulici se dejte vpravo. Po cca 50 metrech dojdete na Krakonošovo náměstí. Výstava je umístěna v budově Staré radnice v dolní části náměstí (budova s věží) a pošta je o 100 metrů níže při dolním vstupu do náměstí.

Autem: Jedete-li od Náchoda nebo od Adršpachu, držte se stále hlavní silnice. Od vjezdu do města dorazíte po cca 3 km k prvnímu kruhovému objezdu. Pokračujte rovně k dalšímu kruhovému objezdu (1 km), kde se dejte směr Hradec Králové (do kopce). Po 1 km stoupání, těsně před vrcholem kopce, uvidíte vlevo odstavné parkoviště. Zaparkujte si právě zde (i pro autobusy). Přejděte hlavní silnici a vstupte do historického centra města Trutnova. Projděte mezi domy a na ulici se dejte vpravo. Po cca 50 metrech dojdete na Krakonošovo náměstí. Výstava je umístěna v budově Staré radnice v dolní části náměstí (budova s věží) a pošta je o 100 metrů níže při dolním vstupu do náměstí.

Autem: Jedete-li od Žacléře nebo z Polska, buď dorazíte na stejnou trasu, jako cestující ze směru od Náchoda (trasa přes Bernartice) nebo budete projíždět téměř celým městem (trasa přes Babí). V případě trasy přes Babí se krátce po vjezdu do města setkáte s železničním přejezdem. Za přejezdem se dejte rovně (ne na hlavní silnici). Nyní budete projíždět městskými částmi Horní Staré Město a Dolní Staré Město. Stále se držte hlavní silnice (pořád rovně i na kruhových objezdech) a počítejte projeté kruhové křižovatky. Na třetí kruhové křižovatce vyjedete třetím výjezdem (na most, autobusové nádraží nádraží budete mít vpravo) a budete pokračovat rovně asi 200 m. Na první křižovatce odbočte vpravo na starý kamenný most (autobusy sem nesmí), po 100 metrech odbočte vpravo na parkoviště, kde odstavte svůj vůz. Vydejte se směrem ke společenskému centru UFFO (za zády budete mít autobusové nádraží) a projděte kolem smečky gepardů (bronzové sochy) do Horské ulice. Na jejím konci je Krakonošovo náměstí a Stará radnice s výstavou se nachází při vstupu do náměstí vlevo. Cestou ke Krakonošovu náměsti minete budovu České pošty.

Vlakem: Cestující ve směru od Jaroměře a Náchoda upozorňujeme, že Trutnov má tři nádraží. Vystupte až na třetím nádraží, tj. Trutnov hlavní nádraží. V každém případě se jedná o konečnou stanici všech vlaků. Před staniční budovou uvidíte starý kamenný most. Přejděte po něm na druhou stranu řeky Úpy a dojděte na náměstí Republiky. Vydejte se směrem ke společenskému centru UFFO (jste prakticky u něj) a projděte kolem smečky gepardů (bronzové sochy) do Horské ulice. Na jejím konci je Krakonošovo náměstí a Stará radnice s výstavou se nachází při vstupu do náměstí vlevo. Cestou ke Krakonošovu náměsti minete budovu České pošty.

Autobusem: Všechny autobusy, které jedou do Trutnova nebo Trutnovem projíždějí, zastavují na autobusovém nádraží. Vystupte tam. Vydejte se směrem ke společenskému centru UFFO (je 150 m před Vámi) a projděte kolem smečky gepardů (bronzové sochy) do Horské ulice. Na jejím konci je Krakonošovo náměstí a Stará radnice s výstavou se nachází při vstupu do náměstí vlevo. Cestou ke Krakonošovu náměsti minete budovu České pošty.